Hata CAA50021, Yeniden Deneme Deneme Sayısı Beklentileri AşıyorMicrosoft 365 uygulamalarında oturum açmaya çalışırken oluşur. Bu hata neredeyse tüm Microsoft 365 uygulamalarında görünebilir ve genellikle bir cihaz, kullanıcı oturum açma girişimi sırasında Azure AD Admin Center’a kaydolamadığında ortaya çıkar.
Bu sorun esas olarak hizmetlerden birinin, mobil cihaz Yönetimi Microsoft 365 için veya Microsoft Intune’un, Azure AD Yönetim Merkezi’nden etkinleştirilmemiştir. Ancak bozuk önbellek dosyaları ve hesap sorunları gibi diğer faktörler de bu hatayı tetikleyebileceği için durum her zaman böyle olmayabilir. CAA50021 hata kodunu çözmek için sonuna kadar bizimle kalın.
PC’nizde herhangi bir değişiklik yapmadan önce herhangi bir VPN’ye bağlı olmadığınızdan emin olun; aksi takdirde ofis uygulamalarında oturum açabilirsiniz. Ayrıca aşağıda özetlenen çözümlere geçmeden önce sisteminizi yeniden başlatmayı düşünün.
1. Cihazınızı Azure AD’ye Bağlayın
Cihazınız Azure AD’ye düzgün şekilde bağlanmamışsa, kontrol etmek ve düzgün şekilde bağlandığından emin olmak için şu adımları izleyin:
Açık Ayarlar kullanmak Kazanç + BEN tuşları aynı anda.
Şu yöne rotayı ayarla Hesaplar sol bölmeden.
Seçme İşe veya Okula Erişin.
Zaten bağlıysanız, tıklayın Bağlantıyı kes ve ardından yeniden bağlanın. Değilse tıklayın Bağlamak ve hesabınızı Azure AD’ye bağlamak için talimatları izleyin.
Sorun devam ederse hesabınızın bağlantısını kesin. İş veya Okul Ayarlarına Erişimcihazınızı Azure AD Yönetim Merkezi’nden silin ve tekrar deneyin.
Bu adım yönetici erişimi gerektirir. Yönetici değilseniz devam etmek için yöneticinizle iletişime geçin. Microsoft 365 veya Microsoft Intune için Mobil Cihaz Yönetimi etkinleştirilmişse kullanıcılar genellikle cihazlarını Azure AD’ye kaydedebilirler.
Cihaz kaydınızın süresi dolduysa yeniden kaydedilmesi gerekir. Bu eylem bir yönetici tarafından gerçekleştirilmelidir. Yönetici değilseniz lütfen yöneticinizle iletişime geçin.
tuşuna basın Kazanç + R tuşları aynı anda.
Tip cmd ve bas Girmek Komut İstemi’ni açmak için.
Aşağıdaki komutları tek tek basarak yapıştırın Girmek Her birinden sonra.
dsregcmd /leave
dsregcmd /status
Komut istemini kapatın.
Aç Başlangıç menüsü ve yazın Görev Zamanlayıcısı. Basmak Girmek açmak için.
Genişletmek Görev Zamanlayıcı Kitaplığı > Microsoft > Windows.
Bul ve seç İşyerine Katılın. Ardından tıklayın Olanak vermekbunu takiben Koşmak.
Hatanın çözülüp çözülmediğini görmek için bilgisayarınızı yeniden başlatın.
4. Office Uygulamasını Onarın
Office uygulamanızın uygulama dosyalarını onarmak, bozuk dosyalardan kaynaklanan sorunları çözebilir.
tuşuna basın Kazanç anahtar ve yazın Program Ekle veya Kaldır.
Basmak Girmek erişmek için Uygulamalar ve Özellikler Ayarları.
Bulun Ofis Uygulamasıüç noktayı tıklayın ve Gelişmiş seçenekler.
Şuraya kaydır: Sıfırla ve tıklayın Tamirat.
Hata hala devam ediyorsa uygulamayı sıfırlamayı düşünün.
5. Microsoft Teams Önbelleğini temizleyin
Emin olmak Microsoft Ekipleri arka planda çalışmıyor.
tuşuna basın Kazanç + R tuşlar ve yazın %appdata%\Microsoft\Teams içinde Çalıştır Penceresi.
İçindeki tüm dosyaları sil Microsoft\Takımlar hatayı düzeltmek için klasör.
6. Office Uygulamasını Yeniden Yükleyin
Sorun devam ederse Office uygulamasını yeniden yüklemeyi düşünün. Bu, hataya neden olabilecek bozuk dosyaları kaldırır.
tuşuna basın Kazanç + BEN açmak için anahtarlar Windows Ayarları.
Git Uygulamalar > Yüklü Uygulamalar.
Bul Ofis Uygulamasıtıkla Üç noktave seçin Kaldır > Kaldır.
Kaldırma işleminden sonra uygulamayı yeniden yükleyin ve sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Hata devam ederse daha fazla yardım için Microsoft Office Desteğine başvurmanız gerekebilir.
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.TamamGizlilik politikası