OneDrive’da oturum açmaya çalıştığınızda ve 0x8004de44 hata koduyla karşılaştığınızda, bu genellikle dengesiz bir internet bağlantısı veya oturum açma işlemini engelleyen virüsten koruma yazılımı gibi sorunlar nedeniyle bir kesinti olduğu anlamına gelir.
Bu hata esas olarak bağlantı veya güvenlik ayarlarında OneDrive sunucularıyla başarılı iletişimi engelleyen bir müdahaleyi gösterir.
Bu sorunun ana nedeni genellikle internet bağlantısıyla ilgili sorunlardan veya OneDrive’ın işlemlerine yanlışlıkla müdahale eden güvenlik duvarı veya antivirüs ayarlarıyla çakışmalardan kaynaklanır.
Diğer faktörler, özellikle çok faktörlü kimlik doğrulama açıkken, tanıdık olmayan bir cihaz veya tarayıcıdan oturum açmaya çalışmak veya aynı cihazdan birden çok kez oturum açmak gibi Microsoft hesabıyla ilgili sorunlar olabilir.
OneDrive’ın kullanılabilirliğini etkileyebilecek sunucuyla ilgili sorunları da akılda tutmakta fayda var.
Not: Aşağıdaki yöntemlere/çözümlere başlamadan önce OneDrive’ın sunucu durumunu doğruladığınızdan emin olun. Sunucular kapalıysa çözümler işe yaramaz.
1. OneDrive uygulamasını sıfırlayın
Microsoft Uygulamasını sıfırlamak bu soruna iyi bir çözüm olabilir. Bu soruna neden olabilecek, bozulmuş olabilecek önbelleği ve uygulama verilerini temizlemenizi sağlar.
Not:OneDrive uygulamasını sıfırladığınızda oturumunuz kapatılacaktır; bu nedenle oturum açma ayrıntılarınızı hatırladığınızdan emin olun.
tuşuna basın Kazanç + BEN açmak için anahtarlar birlikte Ayarlar.
Git Uygulamalar > Yüklü Uygulamalar ve yukarıya bak Microsoft Sürücüsü.
Üç noktaya tıklayın ve seçin Gelişmiş seçenekler.
Aşağıya doğru kaydır Sıfırla ve tıklayın Sıfırla önbelleği ve uygulama verilerini temizlemek için.
tuşuna basın Girmek açmak için anahtar Kontrol Paneli.
Git Kullanıcı hesapları > Kimlik Bilgileri Yöneticisi > Windows Kimlik Bilgileri.
Genişletmek Microsoft Hesabı Kullanıcısı ve tıklayın Kaldırmak.
Bundan sonra sorunu tekrar kontrol edin.
3. Ağ Ayarlarınızı Sıfırlayın
Hata kodunu araştırırken birçok kullanıcının yanlış ağ ayarları nedeniyle bu sorunu yaşadığını tespit ettik. Bu, internet hızının yavaşlamasına neden oldu ve bu hatayı tetikledi. Böylece, ayarları varsayılana döndürecek ve DNS ayarları gibi ağ bağdaştırıcısını yeniden yükleyecek olan ağ ayarlarını sıfırlamayı deneyebiliriz.
tuşuna basın Kazanç açmak için anahtar Başlangıç menüsü.
Tip Ağ Sıfırlama arama çubuğuna tıklayın ve Girmek Ayarları açmak için.
Tıklamak Şimdi Sıfırla Sıfırlama işlemini başlatmak için. Bu, bilgisayarınızı varsayılan ağ ayarlarıyla yeniden başlatacaktır.
Bundan sonra hatayı düzeltip düzeltmediğini kontrol edin.
4. Mobil Verilerinizi veya Diğer Ağları Kullanın
Hata hala devam ediyorsa soruna ağ bağlantınız neden oluyor olabilir. OneDrive’a erişmek ve bunun sorunu çözüp çözmediğini görmek için mobil erişim noktanızı kullanmanızı öneririz.
Mobil erişim noktanızı açmanız ve bilgisayarınızı ona bağlamanız yeterlidir. Bilgisayarınızda Wi-Fi bağdaştırıcınız yoksa, mobil cihazınızı USB kablosunu kullanarak bilgisayarınıza bağlayın ve ardından ortak erişim noktası ayarlarınızda ortak erişim noktası bağlama özelliğini açın.
Bu yöntemlerden hiçbiri işe yaramazsa, sorun bozuk uygulama dosyalarından kaynaklanabileceğinden OneDrive’ı yeniden yüklemeyi deneyin.
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.TamamGizlilik politikası